Snart dax igen !

För ännu ett träningspass ! I kväll ska jag börja att värma upp med 30 minuter medel Spinning och sen kommer det att bli 60 minuter Bodypump, ååå så kul det är att vara tillbaks igen !! Jag har verkligen saknat min träning ( dock har jag inte vistas allt för ofta där uppe nu under sommaren ) men det blir väl så kanske, men NU ska det bli andra bullar igen ! Men jag ska inte låta det bli hysteriskt utan även tilllåta mej lite vila i mellanåt oxå, i allafall så man får vara ledig två dagar i veckan ( beroende på naturligtvis hur man jobbar ) Om nån månad ska jag sätta igång med min solning oxå men det får bli riktig höst först, hehe ! Man kan ju inte börja med allt samtidigt,eller hur !??!

Efter träningen ska jag försöka slänga ihop något snabbt, gott och nyttigt... får se hur det kommer att sluta,hahahah !

Annars har dagen varit lugn, jag har varit och storhandlat och tog en sväng förbi bolaget oxå och köpte en flaska vitt ( eller en box var det visst ! =)  inför Söndag för då kommer Ia hit, vi har nämligen bestämt att umgås och äta lite god mat och dricka lite gott.. Hon ska få laga lasagne och jag ska göra salladen, får hon är såååå bra på att laga mat och jag är " såååå" bra på salladen (  man kan aldrig misslyckas med en sallad, eller hur ??! hahaha !)

Det var ett bra tag sen vi sågs  nu så det ska bli riktigt kul att få träffas igen ! Har verkligen saknat min fina Ia !!


Nä,dax att byta om och pipa iväg till gymmet !

Hej Så Länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0