Träningen är på G !

Idag hann jag med ett träningspass innan jag skulle iväg till jobbet, det blev 60 minuter medel Spinning, hade tänkt att köra lite mage oxå men det hanns tyvärr inte med så det får jag göra i morgon istället, för i morgon väntas det 30 minuter medel Spinning igen och efter det 60 minuter Bodypump.

Det känns jätte skönt att få komma igång igen, men nu jag måste verkligen hitta mina träningsrutiner igen men det kommer säkert framöver, jag får börja med 2-3 pass i veckan nu ett tag sen får jag öka på det om nån månad eller 2 när man känner att man har läget under kontroll. Jag skulle helst vilja träna 4-5 dagar i veckan men det det målet får jag sträva efter längre fram ( som sagt ) ....

Det jobbigaste är maten kan jag tycka, att komma på nya rätter varje dag och att variera så man får både nyttig och god mat, så jag antar att jag får sätta mej nån dag och söka igenom både nätet och mina kokböcker. Jag skulle helst vilja ha ett matschema som man kan skriva varje vecka och följa men det låter lite väl ambisöst kanske sen känner jag mej själv oxå, så det kommer nog att hålla en vecka sen rinner det förmodligen ut i sanden som allt annat som jag försöker sätta i verket ,hehe !

Aja, jag får ta små steg nu så det håller långsiktigt ! Önska mej lycka till ( det kan jag verkligen behöva ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0