Typisk Söndag !

Idag har vi inte gjort mycket utan har mest legat i soffan eller rättare sagt Mattias har legat i soffan, jag har haft fullt upp och skrivit klart mitt CV, men nu känns det som jag är någerlunda nöjd med den och kan skicka iväg dom till alla ställen som jag kan tänkas jobba.

I morgon bitti ska jag iväg till facket och snacka med dom, sen till Arbetsförmedlingen i Angered och anmäla mej och prata med en jobbcoch, sen kommer Helen & Filip hit för att Mattias ska hjälpa henne med deras dator, jag ska föresten förbi gymmet också och lämna in en jobbansökan ( för dom söker folk där uppe oxå )

Sen ska jag iväg till jobbet och pinas igen, det bästa med min brukare är att han inte kommer ihåg saker och ting så från hans sida kommer det inte känns konstigt i allafall.

Detta kommer att lösa sej det här och jag kommer att fixa det här oxå,det lovar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0