Är det okej att kasta ut julen nu ??

Som ni märker av mina inlägg ikväll så har jag inte så mycket annat att göra, så jag fortsätter att sysselsätta mej här istället. Jo, jag satt precis och funderade på om man kan kasta ut julgrannen nu,eller om det är för tidigt ?? Det är ju ändå Trettondagsafton idag och Trettondagen i morgon, så något mer julfirande kommer det ju inte att bli framöver .. Dock behöver man inte ta bort alla julsaker kanske utan låta ljusstakarna och allt det andra vara kvar, vad tycker ni ??? Just nu tycker jag att julgrannen stor i vägen och den har slutat att lukta gott så varför inte ??

 Nu vet jag att Emma kommer att säga: " men du som är en sån jultoka kan väl inte kasta ut granen än " ! ) Men JO Emma,det kan jag visst det, hehehe ! Så får det bli, jag gör det i morgon när det är ljust ute ! Dock vet jag hur det kommer att sluta, att alla julgrejjer kommer att åka ner i källaren på samma gång men jag ska göra mitt bästa för att försöka att hålla mej så det inte händer ! Samtidigt så kan jag tycka efter julen och nyår att det kan vara skönt att ta bort allt eftersom man har haft allt framme nu i cirka en månads tid och gärna vill göra lite " vårfint", kanske köpa en stor bukett tulpaner och sätta på köksbordet ??? Det hade väl vart fint !?

Jag får nog sova på saken tills i morgon, God Natt !


Kommentarer
Postat av: emma

hahah nä ja tycker nog att du som den jultokan du är borde veta när man ska kasta ut granen!! själv kommer ja låta min jävla ljustake stå kvar tills ja flyttar nästa gång,så brukar det vara:)

2010-01-06 @ 03:47:30
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0