avbrott !

Efter en lång tids fundering angående detta beslut som jag nu har tagit så har jag kommit fram till att jag kommer ta en brejk från mitt bloggande av många olika anledningar, dels för att jag inte har så mycket tid längre, ork eller inspiration att skriv för tillfället men det betyder inte att jag kommer ta bort min blogg som jag tidigare har gjort utan jag kommer att fokusera på andra saker som just nu är viktigare. Så jag hoppas att ni finns kvar ni som vill läsa om vad jag har på hjärtat när jag väl bestämmer mej igen för att återgå till bloggandet.

Mitt nya jobb går bra men det har inte lossnat än, vilket man kanske inte kan begära efter en dag ( jag vet det också ! ) men jag hoppas att det kommer att ge sej inom en snar framtid för jag vill verkligen lyckas med detta !

Idag ska jag städa och fixa här hemma, Mattias har åkt tillbaks till Norge igen...

Må så gott och ha en riktigt underbar helg allesammans !

Kommentarer
Postat av: emma

TRÅKIGT! fast de ska ju kännas bra att blogga!!

hojta när du e tillbax

2010-01-16 @ 21:35:26
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Helen

Håller med Emma att det ska kännas kul att blogga och tycker du att det är lite motigt nu så gör du helt rätt i att ta en liten paus.

Men du och jag hörs ju ändå så jag klarar mig ett tag utan din blogg :) Kram kram

2010-01-18 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0