behovsanalys, säljteknik, avslut..

Idag har det varit min andra dag på det nya jobbet och saker börja klarna mer och mer plus att man får så otroligt mycket cochning, stöttning och undervisning i massor ! Allt ska nötas, nötas och nötas men det känns hur roligt som helst och jag trivs som fisken i vattnet ! Men visst, det är otroligt mycket kvar och sen att få till allt så det blir personligt på ens eget sätt, det är något som kommer ta tid men det är det värt för det kommer att bli kanon bra i slutet !

Alla arbetskamraterna är kanon trevliga och det är en salig blandning mellan tjejer och killar i åldrar allt mellan 20-50 plus och det är sååå roligt ! Dock drar jag mej nog mer till killarna för dom är lättare att umgås med men så småningom kommer man få pejjling på tjejorna också med tiden det är jag säker på.

Nu ska jag sätta mej och äta lite kvällsmat och sen blir det att lägga sej i sängen för läsa på lite, vi hörs i morgon igen !

God Natt !

Kommentarer
Postat av: emma

härligt att du trivs på nya jobbet gumman!!!

ja e ledig fre-sö så ja slår dig en signal så vi kan prata lite skit(saknar) nu e ju rösten nästan fulltalig igen :)

2010-01-15 @ 02:52:57
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0