En städ & fixardag

Klockan är 7 på morgonen och jag har redan varit uppe en timme,varför ???? har absolut ingen aning ! Jag vaknade strax innan Mattias klocka ringde och sen kunde jag inte somna om,suck ! Så jag antar att jag kommer somna gott i kväll . Men det bästa med att man vaknar tidigt och inte kan somna om är att man får mer gjort under dagen, vilket inte är helt fel ! Så idag ska jag ta en riktig sån där städ & tvättdag och röja undan lite små plock. Sören kanske kommer idag också för att fixa lite elgrejjer, vilket jag verkligen hoppas så jag slipper få en till stöt av sladdarna som hänger löst i trappen ! ( Jag råkade nämligen få mej en ordentlig kyss i går kväll när jag skulle ner till tvättstugan och slänga in lite tvätt, jävlar vad jag hoppade till ! Det kändes ganska rejält i handen efteråt vill jag lova, så det gör man inte om en gång till !

Bredvidgången igår gick jätte bra, så jag ska jobba näst-nästa Söndag igen mellan 11-19.



Kommentarer
Postat av: emma

hihih de e ju bra att du får lite hångel även när mattias inte e hemma ;)

fundera du så får vi väl se om du kommer på nå frågor :)

2010-01-05 @ 15:37:40
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0