Morgondags planering..

Nu har jag suttit och kollat runt på IKEA´S och Hemtex´s hemsidor för att se vart jag ska hitta det som fattas här hemma i inredningsväg. Jag måste inhandla en till lampa till sovrummet och gardintygnder som jag ska lägga i gardinerna så dom hänger rakt i köksfönstret, för jag såg idag när jag ändrade om att det fattas 4 stycken gardinstänger ( vilket är väldigt underligt för jag har för mej att jag hade såna till alla gardinerna i köket förra året, men nu hittar jag dom inte trots att jag har slitit ut hela linneskåpet ! ) Så i morgon på förmiddan så tänkte jag pälsa på mej alla ytterkläder som jag äger och bege mej till Bäckebol och IKEA så jag får allt inhandlat. Det är lika bra att göra det på en gång ( sen kan jag inte riktigt hålla mej tills Mattias kommer hem med bilen heller,hehehe ! Så det blir morgondagens utflykt, får bara hoppas att det värsta snöovädret har gett sej av så man slipper gå ett steg fram och två steg tillbaka ! Men vill man något så innerligt så kan inte ens vädret hindra en, så det så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0