Nu är det i gång !

Gårdagen första dag på det nya jobbet gick jätte bra, det blev mer lite allmän information, presentationer av samtliga arbetskollegor,chefer olch av oss nya. Vi var tre stycken som började samtidigt ( två killar och så jag ) riktigt skjysta grabbar så det var kul ! Eftersom det var så otroligt mycket som sas igår och jag har inte så mycket tid just nu för jag ska snart gå ner till vagnen så får jag berätta mer vid ett annat tillfälle. Men jag tror i allafall att det här kommer bli kanon bra, dock är det otroligt mycket att lära sej nu i början så allt kommer att rinna ner allt efterhand. Men det är ett otroligt trevligt gäng allesammans som verkar vara otroligt tajta så jag tror att man kommer få massor av nya vänner för framtiden, och det är ju inte helt fel !

Vi hörs, nu måste jag rusa !


Trevlig dag allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0