Nytt år !

Jaha,så var julen och nyåret för denna gång över . Vår Nyår var mycket trevlig, vi firade tillsammans med Christian och Frida. Det blev en hel del mat & dryck och massa gott i glasen ! Så nästa år har vi bestämt att vara hemma hos dom för då har Frida barnen hemma också.

Gårdagen blev otroligt lugnt, vi låg mest i soffan allesammans och tittade på tve, sen på kvällen kom Catta & Martin så vi hade en film & pizzakväll. Dock blev det ganska tidigt för vi var så trötta men vi hade det jätte trevligt !

I dag har vi också tagit det lugnt, jag var iväg till IKEA en sväng och köpte korgar som jag har lagt mössor, vantar och halsdukar i så nu är det slut på all röra uppe på hatthyllan !

Föresten är en mycket go vän till mej inne på BB och ska föda sitta andra barn, så jag sitter här på nålar ! Jag hoppas såååå att dom får komma hem med sin lilla bebis nästa gång dom åker från BB !!

Nä,nu funderar jag på att gå och tappa upp lite varm badvatten i badkaret på nedrevåningen och tända lite ljus och krypa ner, det är ju så hemskt kallt ute och då är det ju så otroligt skönt att få krypa ner i badet ett stund !




God Fortsättning allesammans !!


Kommentarer
Postat av: Catta

Tack för igår! :) Sån tur att vi åkte hem tidigt, mamma ringde kl. 02 och vi var tvungna att hämta Oliwer. Han har dubbelsidig öroninflammation :( Kram kram

2010-01-02 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0