Nytta & nöje

Det blev inget IKEA eller Hemtex idag utan det ska jag ta i morgon istället, men innan dess ska jag hem till Catta och pojkarna för lite fika och kvalitetstid, det ska bli jätte roligt ! Catta berättade nämligen idag att hon hade klippt sej och färgat håret i en helt annan färg än vad hon vanligtvis har, så det ska bli super spännande och extra roligt att träffa henne ! Jag hoppas att vi ska ses tidigt på förmiddan så jag hinner allt det andra på dagen, snälla Sören ska plocka upp mig på IKEA för han ska hem hit och fixa lite med vår el igen så jag slipper att ta bussen och spårvagnen när jag ska hem, tack så jätte mycket för det !

För övrigt idag så har jag tagit det väldigt lugnt, nu börjar det kännas i magen att man snart ska börja ett helt nytt jobb. Det är otroligt spännande men också väldigt pirrigt, men det är väl så det ska kännas antar jag ! Så i morgon är det min allra sista lediga vardag så det gäller att njuta av den till fullo, för sen kommer det inte bli många dagar ledigt eftersom jag också kommer jobba extra varannan helg. Men det kommer gå bra det också, det tråkiga är att man inte kommer få så mycket tid att hinna träffa sina vänner eller ta en weekendtrip upp till Sthlm på väldigt länge, utan det kommer att få bli till sommaren igen. Så jag hoppas verkligen att mamma & pappa kan komma ner i vår över en helg och umgås lite med oss, får se om jag kan muta dom med lite räkor,hehe !

Nä,dax att fixa lite här hemma och göra sig klart för sängen så man är vaken i morgon bitti klockan 6 när Catta ringer, haha!

Good Night !


Kommentarer
Postat av: Catta

God natt! Vi ses om några timmar! :) Kram kram

2010-01-07 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0