Sista gången bredvid !

Idag ska jag åka och gå bredvid sista gången i Möndal, det ska bli riktigt skönt att sen få köra i gång på allvar ! Jag börjar 12 och sluter 6 i kväll, så det blir några timmar i allafall . Jag antar att vi kommer gå ut och promenera så det gäller att ta på sej riktigt värma kläder, så i dag åka tjockbyxorna på och riktigt värma vantar ! För förra gången jag var där så hade jag mjukisbyxor men långkalsonger under, dom gjorde inte riktigt sin rätt om man säger så och fingrarna förfrös jag nästan ! Så nä, idag blir det att klä sej ordentligt ! Det är tur att man har ett sånt jobb som inte kräver att man ser allt för vacker ut,haha !

För övrigt idag så kommer Sören hit och ska hjälpa Mattias med lite elproblem som han inte lyckades fixa själv i gång. Vi ska ha en timer i källartrappen som tänds och släcks när man går ner, och så ska han hjälpa oss med att sätta upp en timerlampa mot parkeringen så man ser om någon kör in till huset, så det blir nog kanon bra !

I morgon åker Mattias till Norge igen, så jag kommer få ha lite egen-tid igen, det ska faktist bli lite skönt att vardagen är tillbaks efter allt julfirande och nyårsfirande ! Man behöver vardagsrutinerna också samtidigt som man behöver vila upp sej i bland med. Nästa Måndag kör jag i gång med säljjobbet, äntligen !!! Det ska bli sååå jävla roligt och jag längtar !! Men mer om det längre fram !

Nu ska jag sätta lite fart och börja göra i ordning mej, jag hatar nämligen att vara ute i sista stund och sen komma försent !

Ha en underbar dag allesammans, vi hörs ikväll igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0