Ut med det gamla, in med det nya !

Idag jag ägnat mej helt åt att städa bort julen och kastat ut granen, så nu är jag äntligen färdig med allt ! Jag tänkte visa lite bildbevis på hur det nu ser ut här hemma, håll till godo !

Sängkläderna köpte jag på Hemtex här om dagen,
dock blev jag inte riktigt nöjd med kuddarna i mitten
så jag får nog köpa två gråa kuddfodral till, men det får
bli när det har slutat att snö så man kan gå ut !





Vardagsumsbordet ( dock kanske inte så roliga färger
men för tillfället får det duga )





Dessa gardiner hade jag även förra året men dom duger
bra i år också.




.... och på köksbordet ser det nu ut så här...




Som jag skrev förrut så ägnar vi mest tid i köket och vardagsrummet så alla dom andra rummen lägger jag inte så mycket energi på, sen har vi planer på att måla om i sovrummet och hallen uppe så där får det se lite halvtråkigt ut så länge.

Nu när jag har varit så duktig och städat och fixat hela morgon så kommer resten av dagen vara väldigt lugn. dock funderar jag på att gå till affären för det är lite saker som behövs fyllas på i kylskåpet. Men vädret ute håller mej inne så jag avvaktar istället och ser om det kanske slutar att snöa snart, man vet ju aldrig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0